De eendenman, nu al 5e druk!

eendenmanadvertentieWie had dat gedacht? Al vijf drukken van De eendenman.

Dank aan alle boekwinkels en boekkopers, ook voor de honderden reacties van enthousiaste lezers met vaak bijzondere observaties en tips over (mij vaak onbekend) opmerkelijk diergedrag. Helaas heb ik nog niet iedereen persoonlijk kunnen beantwoorden. Daar werk ik aan.

Maffe merels blijken overal te zitten en ook pimpelmezen kunnen er wat van. Duiven staan nu op een gedeelde eerste plaatst in de necrofilie-ranglijst (samen met zwaluwen) en ik heb de knobbelzwaan aan de lijst met goed gedocumenteerde gevallen kunnen toevoegen. Mijn plan is om hier op http://www.moeliker.com af en toe een reactie te plaatsen.

Leave a Reply

