De eendenman plafondhanger

De eendeman, met plafondhangerDe eendenman is gedrukt! Ik heb een zogenaamd ‘voorexemplaar’ mogen ontvangen van de uitgever. Het is een mooi boek geworden. Voor promotiedoeleinden is van de cover een reusachtige en dubbelzijdige ‘plafondhanger’ gemaakt. Ik kon het niet laten er even bij te poseren. Dank aan  Willemijn Visser voor het maken van de foto. 

Het boekomslag toont een een klassieke foto van de eendenman uit 2004 (gemaakt voor het Hollands Dagboek in de NRC van 20 maart 2004). Inmiddels ben ik wel iets van mijn jeugdige uitstaling kwijt. Het jasje draag ik nog steeds.

Voor liefhebbers die niet tot 16 februari kunnen wachten (dan ligt De eendenman in de boekwinkel) : in het februarinummer van M het maandblad van NRC Handelsblad staat (een fraai opgemaakte) voorpublicatie van hoofdstuk 15, over Gekke Gijs – de maffe merel die vier jaar lang bijna niets anders deed dan tegen het raam vliegen. Gekke Gijs in actie

Leave a Reply

