‘Huisbioloog’ naar ATLAS, Radio 1

Mijn bijdragen als ‘huisbioloog’ aan het Radio 5 programma Desmet Live zijn – evenals het programma zelf – ten einde. Desmet Live gaat door als OBA Live en ik verhuis als huisbioloog naar Radio 1 waar LLINK sinds gisteren (31 augustus) een nieuw, ruim twee uur durend programma introduceerde, ATLAS genaamd. Elke zondag vanaf 18.15, direct na Langs de Lijn, presenteren Marcel van der Steen en Mirjam de Winter dit nieuwe zondagavondprogramma. Het persbericht van Llink brengt het zo:

… elke week Atlas, het onbescheiden zondagavondprogramma van LLiNK. Van Tokio tot Timboektoe, van Washington tot Den Haag en van de Amazone tot uw achtertuin. Atlas brengt de wereld in kaart. Met vaste en wisselende gasten, verslaggevers in Nederland, een consumentenrubriek, correspondenten van over de hele wereld, een bioloog én een weerman.

Die bioloog ben ik en mijn bijdragen betreffen zoals vanouds opmerkelijk nieuws uit natuur en wetenschap. Tips zijn natuurlijk van harte welkom, luisteraars ook. Mijn onderwerpen zal ik hier op deze website, elke zaterdag, aankondigen. De live-uitzending is op zondag vanaf 18.15 uur te beluisteren op Radio 1.

Leave a Reply

